مدیریت امور پردیس های چهارمحال و بختیاری

جلسه شورا ی آموزش

بسمه تعالی

مصوبات شورای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ 1399/03/07

 

1- با توجه به اینکه امکان ارسال فایل های اساتید در سامانه شمیم و دیگر فضاهای مجازی به پردیس ها / مرکز وجود نداشته و ضرورت اهمیت فایل های بارگذاری شده در هر گروه درسی و ارزیابی و نظارت بر فعالیت های اساتید در دوران کرونا ، کلیه اساتید محترم موظف هستند کلیه فایل های بارگذاری شده خود را در سامانه شمیم و سایر شبکه های اجتماعی و مجازی را در قالب یک DVD بارگذاری و حداکثر تا تاریخ 1399/03/13 به مسئول آموزش پردیس/مرکز تحویل دهند و سپس در جلسه ای با حضور اعضای محترم گروه آموزشی و مدیران محترم گروه گزارش جمع بندی در 

مورد کیفیت فایل های بارگذاری اساتید به مدیریت استان ارائه شود . در ضمن مسئول محترم نظارت و ارزیابی استان نیز گزارش جداگانه ای از فعالیت های بارگذاری شده اساتید آماده و در جلسه آتی شورای آموزشی ارائه دهند.

2- زمان حذف اضطراری که از تاریخ شنبه 99/03/17 لغایت  پنج شنبه 99/03/22 می باشد در پرتال پردیس / مرکز و شبکه های اجتماعی به اطلاع دانشجویان رسانده شود .

3- اساتید محترم موظف هستند طبق برنامه درسی هفتگی پردیس/مرکز مربوطه خود از تاریخ 99/03/17 لغایت 99/03/29 در پردیس / مرکز حضور و به رفع اشکال احتمالی دانشجویان بپردازند . همچنین به طریق مقتضی به اطلاع دانشجویان رسانده شود که برای رفع اشکال می توانند با رعایت 

تمام پروتکل های بهداشتی به طریقی که احتیاج به خوابگاه و سرو غذا نداشته باشند در پردیس / مرکز محل تحصیل خود حضور داشته باشند .

 

4- در خصوص دروس تربیت بدنی و ورزش به استناد بند 2 بخشنامه شماره 37097 /11 مورخ 99/02/10 مدیر محترم کارگروه تخصصی برنامه ریزی و گسترش علوم ورزشی ، با توجه به آنکه دانشگاه فرهنگیان زیر ساخت های لازم در شرایط کنونی برای برگزاری عملی درس ورزش را ندارد، درس مورد نظر حذف و به ترم آتی یا آخر منتقل شود . البته به گونه ای برنامه ریزی شود که در فارغ التحصیلی دانشجویان ترم آخر خللی وارد نگردد .

5- مقرر گردید فرم پیشنهادی پردیس شهید باهنر با عنوان کاربرگ ارزشیابی آزمون پایانی درسهای نیمسال دوم 99-1398 به استناد بند (ب) 

ماده 5 و بند 6 ماده 5 بخشنامه شماره 320/2285/500 مورخ 99/02/31 توسط مدیران گروه بررسی و اصلاح گردد و خدمت اساتید محترم قرار گیرد که همزمان با تحویل DVD با امضای زنده استاد به آموزش تحویل داده شده و بعد از آن با تأیید و امضای معاون محترم آموزش پردیس / مرکز ، برای تصمیم گیری به گروه آموزش تحویل داده شود .

6- در خصوص درس کارهای معلمی ( پروژه ) که برای دانشجویان ورودی 95 ارائه شده ، پروژه در دوره ارزیابی از طریق فایل PDF و Word به ایمیل اساتید این درس توسط دانشجویان ارسال و در هنگام فارغ التحصیلی یک نسخه دیجیتال ( CD یا  DVD ) به کتابدار محترم پردیس / مرکز تحویل داده شود .

7- در خصوص دروس کارورزی با توجه به اختلال ایجاد شده در شبکه شاد آموزش و پرورش و مشکلات دانشجویان برای حضور فعال در آن مقرر می 

گردد مصوبه 10 نمره در اختیار معلمان راهنما کارورزی به صورت حداقل 5 نمره و حداکثر 10 نمره با تشخیص استاد راهنما دروس کارورزی تعلق گیرد .

8- مقرر گردید تعداد دروس نظری و نظری عملی دانشجویان در ترم جاری توسط کارشناس محترم آموزش پردیس ها/مرکز برای هر ورودی تا تاریخ 99/03/10 احصاء و به مدیران محترم گروه جهت بهره برداری گزارش داده شود .

9- مقرر گردید به استناد مصوب گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان در تاریخ 99/03/06 ، امتحانات ترم جاری حد الامکان غیر حضوری و مجازی برگزار گردد ولی در صورت آماده نبودن زیر ساخت های مجازی در دانشگاه، دروس نظری و نظری-عملی به صورت حضوری و با ساختار دفترچه کنکوری در یک روز برای هر ورودی انجام گیرد .

10- بدیهی است در صورت اعلام تغییر وضعیت موجود توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت عتف متناسب با آن شرایط، تصمیمات جدید اتخاذ و ابلاغ خواهد شد.

 

 

 

من الله توفیق