مدیریت امور پردیس های چهارمحال و بختیاری

اطلاعیه مهم در خصوص حذف اضطراری درس دوم دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

 «حذف اضطراری درس دوم» در صورت ارائه درخواست از سوی دانشجو در شورای بررسی موارد خاص مدیریت امور پردیس های استانی بررسی و با توجه به رعایت موارد ذیل صورت خواهد پذیرفت.

 «حذف اضطراری درس دوم» در صورت ارائه درخواست از سوی دانشجو در شورای بررسی موارد خاص مدیریت امور پردیس‌های استانی بررسی و با توجه به رعایت موارد ذیل صورت خواهد پذیرفت:

1. ارائه درخواست کتبی از سوی دانشجو (براساس فرم پیوست و 10 روز قبل از زمان حذف اضطراری به شورا).

2.دریافت نظر کتبی استاد راهنمای تحصیلی.

3.دریافت نظر کتبی مدیر گروه آموزشی.

4.ارائه مدارک مبنی بر خاص بودن شرایط دانشجو که منجر به ارائه درخواست جهت حذف دومین درس شده است.

5.اعلام رای شورای بررسی موارد خاص به پردیس/واحدتابعه مربوطه، طی دو روز کاری قبل از بازه زمانی حذف اضطراری.

6.در صورت تایید شورا، ثبت درخواست دوم در بازه زمانی حذف اضطراری در سامانه توسط دانشجو الزامی است.

خاطر نشان می‌سازد براساس تقویم آموزشی، بازه زمانی حذف اضطراری در نیمسال جاری از تاریخ 1402/03/07 تا 1402/03/09 است.

به پیوست فرم درخواست حذف اضطراری دوم به شرح ذیل اعلام می گردد.