در مصاحبه با خبرگزاری پانا به مناسبت روز روابط عمومی مطرح شد:
روابط عمومی باید شناختی درست، کامل و جامع از سازمان در اختیار مردم قرار دهد
کارشناس روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پانا به مناسبت روز روابط عمومی بیان کرد سازمان یا نهاد باید شناختی کامل و جامع از مجموعه ای که در آن فعالیت می کند را در اختیار مردم قرار دهد.
حسین مولوی در گفت و گو با پانا گفت:«فعال بودن در روابط عمومی یک مجموعه، تعاملات بالا و تخصصی بسیاری را میطلبد چرا که ارتباط ثمربخش، کل سازمان را در مسیر تحقق اهداف قرار خواهد داد، نگاه حاضر به روابطعمومی و جایگاه روابطعمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات که روزی را با این نام قرار دادهاند، میتواند گامهای بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع میتوان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در جامعه ایجاد کند.»
وی افزود:« روابطعمومی به عنوان اصلیترین حلقهارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به آن، به عنوان نهادی که میتواند به صورت نظاممند، برنامهریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و وحدت و همسو بودن نهاد و سازمان از طریق روابط عمومیهای متخصص، با تجربه، کارآمد و تاثیرگذار شکل میگیرد.
کارشناس روابطعمومی دانشگاهفرهنگیان استان ادامه داد:« ایجاد ارتباط با مخاطبان جامعه از مهم ترین وظایف روابط عمومی سازمانها است که در واقع یکی از عوامل مهمی که در پیشبرد اهداف و سرنوشت یک سازمان اهمیت و ارزش اساسـی دارد و آن را در نیـل به اهداف مربوط یاری میدهد کیفیت رابطه آن سازمان با افراد حقیقی، حقوقی و افکار عمومی جامعهای است که بـا آن در ارتباط است و هراندازه این ارتباط مستحکمتر و گستردهتر باشد آن سازمان در دستیابی به اهداف خود موفقتـر خواهـد بود»
مولوی افزود: امروزه روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژهای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
وی در پایان گفت: اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به کارشناسان وفعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هماندیشی، همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و همزبانی" فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومیها باشد.